Thursday, December 2, 2010

Disember 2010

Salam
Selamat petang..

Selamat datang Disember 2010....
haishhh...maaflah..
bukan aku nak mungkir janji..
tp kalau Internet pon tak dapat, ak sendiri pon tak boleh nak buat ape..

nak upload gambar pon susah..
sabar jerlah..heheeheheheh..
nantilah aku wat rentetan pasal apa yg dah berlaku dalam 2010 nih..

aku masih lagi di pejabat..
pagi tadi dah setelkan keje..
petang boleh rilek skit..

tengah hari singgah pos office..
pos barang tuk kawan aku, Siti Rahayu yang bakal melangsungkan
perkahwinan pada 4 Disember nih..
maaflah tak dapat nak pegi..

Hujung minggu nih macam biasa, keluar jalan-jalan..
kali ini teman orang jer...
minggu lepas ak dan ros shopping sakan...
masih jugak sempat tengok wayang cite Ngangkung..hehehehe...
dan minggu lepas rezeki mencurah2...ade free lunch @ pengilan @ kenduri..
jadi tak payah susah2 nak masak..
tinggal berdua je pon..;p

tak percaya esok dah hari Jumaat..cepatnye masa berlalu...
tp nak tunggu lagi 49 hari lagi rase lambat pulak..
huhuhuhuhuhu...
ape2 pon happy weekend uollsss..



L o V e a C i K c a Y u N k

No comments: